Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-09@08:36:29 GMT

حسام منظور: همیشه دستمزدم بالا بوده است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۴۴۹۵

حسام منظور: همیشه دستمزدم بالا بوده است

به گزارش جهان نيوز، حسام منظور کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ایران، بعد از دو سال دوری از صحنه تئاتر، به زودی نمایش «الیزابت باتوری» را روی صحنه خواهد برد که نویسنده، کارگردان و بازیگر این اثر خود اوست؛ در حالی که تا پایان ماه رمضان (۱۵ خردادماه) با سریال «برادرجان»، مهمان منازل مخاطبان تلویزیون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس در مورد ویژگی های این نمایش و شرایط تئاتر در ایران با او به گفت و گو پرداخته‌ایم.

منظور در پاسخ به اینکه حال که بعد از دو سال به تئاتر باز می‌گردد اما با شهرتی بیشتر، آیا در قامت یک سلبریتی پا به این عرصه می گذارید؟ گفت: من خودم را یک سلبریتی نمی‌دانم بلکه یک بازیگرم که ممکن است سینما یا تلویزیون باعث شوند مردم مرا بیشتر بشناسند. برای من این ها دو اتفاق جدا است و در تئاتر همان آدم یا هیولای سابقم! 
او در پاسخ به اینکه به هرحال شما با حضور خودتان در کار، نیازی به دعوت از یک سلبریتی ندارید، گفت: من حتی اگر امکانش را داشتم هم برای کارم سلبریتی نمی آوردم. من اعتقاد به بازیگر دارم، بازیگر تئاتر. گرچه نمی توان مرزبندی کرد، چرا که الان بازیگران شناخته شده تئاتری هم هستند اما حتما از بازیگرانی استفاده می کنم که سالها تجربه بازی در تئاتر داشته باشند و اگر معروف هم باشند که چه بهتر؛ اما قطعا با بازیگری که تا به حال روی صحنه تئاتر نبوده کار نخواهم کرد.

منظور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اگر خودتان را یک سلبریتی نمی دانید، یعنی اینکه برای حضور در نمایشی به غیر از اثر خودتان، درخواست دستمزد نجومی نخواهید داشت، گفت: من نمی دانم که سلبریتی ها چه دستمزدهایی می گیرند، اما دستمزد من از قبل هم بالا بود و الان پس از این دو سال، طبیعتا بیشتر شده است. اما آن چیزی که برایم در تئاتر اهمیت دارد کیفیت کار است؛ چرا که از جای دیگری درآمد دارم که متاسفانه امروز، تئاتر با کیفیت مطلوب کم داریم.

حسام منظور در پاسخ به این سوال که اگر کیفیت اثری خوب باشد، شما حاضرید رقم دستمزد خود را بشکنید و در آن حضور داشته باشید، گفت: قطعا اگر کارگردان، متن و کیفیت مطلوبی باشد، دستمزد برایم اهمیتی ندارد.

منبع:خبرگزاری موج کپی متن خبر برچسب ها: بازیگر

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی تازه درباره آخرین عاشقانه زنده‌یاد حسام محمودی

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» دومین ساخته کاوه صباغ‌زاده مدتی است که در بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت اکران آنلاین شده است به همین بهانه محمد جلیلوند منتقد سینما در یادداشتی درباره ویژگی‌های این فیلم عاشقانه نوشته است.

در این یادداشت آمده است:

«عنصری به نام تخیل که نقش مهمی در شکل‌گیری صنعت سینما داشته و آن را به یکی از سودآورترین صنایع جهان تبدیل کرده، متاسفانه جایگاه چندانی در سینمای ایران نداشته و واقع‌گرایی آن هم به شکل افراطی و سرشار از اغراق جای تخیل را پر کرده است. در سال‌های اخیر اندک تلاش‌هایی برای تولید آثاری متفاوت با جریان روز سینمای کشورمان صورت گرفته و گهگاه نیز به نتایج درخورتوجهی منجر شده که یکی از شاخص‌ترین آن‌ها «رمانتیسم عماد و طوبا» ساخته کاوه صباغ‌زاده است که تجربه‌ای نو و امیدوارکننده در قالب کمدی-رمانتیک به حساب می‌آید. پلتفرم فیلم‌نت که تنوع در پخش آثار سینمایی را در دستور کار خود داشته و در سال جاری نیز مانور بیشتری هم روی تنوع مضمونی اکران آنلاین داده، به تازگی پخش آنلاین این فیلم را آغاز کرده که می‌تواند دارای جذابیت‌های زیادی برای علاقه‌مندان این دسته از آثار باشد.

صباغ‌زاده پس از ساخت فیلم گرم و دلنشین «ایتالیا ایتالیا»، در دومین فیلم سینمایی خود «رمانتیسم عماد و طوبا» قالب کمدی-رمانتیک را برگزیده است. او قصه خود که با نگاهی به کتاب «سیر عشق» نوشته آلن دوباتن نوشته شده را بر پایه عشق میان عماد و طوبا بنا کرده و دیگر اجزا را حول محور این دو چیده است. در عین حال، فیلمنامه‌ای شخصیت محور خلق کرده که یکی از تم‌های ابدی سینما با عنوان عشق به تاروپودش گره خورده و آن را پیش می‌برد. صباغ‌زاده قصه‌اش را خوب شروع کرده و آن را با ریتمی مناسب به نقطه عطف نخست می‌رساند. زوج جوانی که تماشاگر را به تماشای قصه زندگی خود دعوت کرده و فرازوفرود‌های آشنایی را به تصویر می‌کشند. استفاده از راوی هم نکته مثبتی برای فیلم و شیوه روایت آن به حساب می‌آید که از آن برای قصه‌گو‌تر شدن کار بهره گرفته شده که در ساختار فیلمنامه فیلم به خوبی جا افتاده است.

اهل سینما و تئاتر بودن این دو نیز ایده‌ای مناسب برای خلق شوخی‌های جذاب به نظر می‌رسد که در عین حال رگه‌های پررنگی از فانتزی دارد. «رمانتیسم عماد و طوبا» نگاه روانشناسانه‌ای به قهرمان‌های خود و سیر روابط آن‌ها داشته و در عین حال دست به آسیب‌شناسی هم می‌زند. موضوعی که در سینمای ایران به آن کمتر پرداخته شده و این فیلم از این حیث نمونه‌ای شاخص و درخشان به حساب می‌آید.

صباغ‌زاده برای جذاب‌تر شدن فیلم خود شوخی‌های بامزه‌ای را با تکیه بر ظرفیت‌های کمدی رمانتیک خلق کرده که حال و هوای شیرینی به فیلم بخشیده است. از طرف دیگر روی وجوه بصری فیلم خود نیز به خوبی کار کرده و از رنگ و به ویژه نور برای خیال‌انگیزتر شدن فیلم خود سود جسته که می‌توان آن را جزو نقاط قوت فیلم به حساب آورد. همان نکته‌ای که تماشای «رمانتیسم عماد و طوبا» را دلپذیرتر کرده و آن را به ذات سینما نزدیک می‌کند.

انتخاب بازیگر در کمدی رمانتیک‌ها از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده و تنها اندک لغزشی می‌تواند کلیت کار را به خطر بیندازد. آن هم فیلم‌هایی از جنس «رمانتیسم عماد و طوبا» که با تکیه بر دو شخصیت اصلی خود پیش رفته و کاملا متکی به بازیگران خود است. صباغ‌زاده نقش‌های اصلی فیلم خود را به دو بازیگری سپرده که تا زمان تولید فیلم تجربه سینمایی زیادی نداشته و بیشتر در قاب کوچک تلویزیون حضور داشته‌اند. با این حال، شیمی رابطه عماد و طوبا با تکیه بر بازی خوب این دو قابل قبول از کار درآمده است. زنده‌یاد حسام محمودی به شخصیت عماد باورپذیری خوبی بخشیده و تماشاگر را به سمت خود می‌کشاند. در طرف دیگر، الناز حبیبی در نقش طوبا قرار دارد که به خوبی از فیزیک و میمیک چهره‌اش برای جان بخشیدن به نقش بهره گرفته و بازی درخشانی را ارایه کرده است. تا جایی که برای نخستین‌بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر شده است. البته نمی‌توان از گروه بازیگران «رمانتیسم عماد و طوبا» گفت و از کنار زنده‌یاد علی انصاریان عبور کرد. بازیگری که در نقشی مکمل خوش درخشیده و آخرین فیلم سینمایی‌اش، نوید حضور بازیگری توانا در عرصه سینمای ایران را می‌داد.

«رمانتیسم عماد و طوبا» از آن دسته فیلم‌هایی است که قابلیت ارتباط با طیف‌های مختلف سنی به خصوص زوج‌های جوان را داشته و لحظات شیرینی را برای مخاطبان خود رقم می‌زند.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیامک بی پاسخ حسام الدین آشنا به لیلاز درباره فایل صوتی ظریف
  • سریال ۸۷ به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد
  • ببینید | عصبانیت افسانه پاکرو در لایو اینستاگرام؛ پاسخ خانم بازیگر به انتقادات
  • جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بازیگری بهرام افشاری
  • پیمان یزدانیان و حسام اینانلو به تالار وحدت می‌آیند
  • تلویزیون بی‌خیال گربه‌های عیاری شد؟ بازگشت «۸۷ متر»
  • قصه شهرت و پایانش رنگ کهنگی نمی‌گیرد/ ترس‌ و تردیدهای یک ستاره
  • قصه شهرت و پایانش رنگ کهنه‌گی نمی‌گیرد/ ترس‌ و تردیدهای یک ستاره
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • جزئیاتی تازه درباره آخرین عاشقانه زنده‌یاد حسام محمودی